هنر بسته بندی: راهکار جدید DS Smith برای افزایش آگاهی از برند، بهبود فروش و دستیابی به هدفهای پایداری در تولید ارایه شد.
Silenta Group Oy یکی از تولیدکنندگان پیشرو در ارتباطات و محافظت از محصول است. شرکت که 90درصد از محصولاتش را صادر میکند، تصمیم گرفت که بستهبندی جدیدش به قدر کافی انعطافپذیر باشد تا بتواند بازارها را پوشش دهد. همچنین کیفیت بالا و ایمنی محصول را تاکید کند. طراح گرافیکی DS Smith که کار طراحی مجدد به آنها سپرده شده بود، تصویر جدیدی از بستهبندی با گرافیک و پالت رنگ جدید خلق کرد که اجازه داد تا محصول تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. مدیر طراحی شرکت میگوید: «تیم طراحی ما نهایت سعی خود را کرد تا مطمئن شود رنگهای مناسبی به کار گرفته شدهاند. این کار منجر به راهکاری بهصرفهتر شد که جلوه بهتر محصول را نیز تامین کرد. »