مهر: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی راهکار کاهش نرخ بیکاری در این استان است. قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی راهکار کاهش نرخ بیکاری است، اظهار داشت: باید از ظرفیت های استان برای افزایش سرمایه گذاری و توسعه اشتغال در این استان بهره برد.

وی گفت: بهبود وضعیت صنعت و افزایش سرمایه گذار با توان سرمایه گذاری خارجی و داخلی در حوزه های مختلف گردشگری، صنعت، کشاورزی و … باید مورد توجه قرار بگیرد.استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این استان ظرفیت های اشتغالزای بسیاری در حوزه های مختلف دارد که باید از این ظرفیت های در مسیر توسعه استان بهره برد.وی گفت: باید مشکلات سد راه سرمایه گذاران در این استان رفع شود و تلاش شود که از تمام توان صنعتی برای ایجاد اشتغال در این استان بهره برد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید برنامه های خود را دقیق و مبتنی بر واقعیت های موجود را عملیاتی کرده تا شاهد تحقق کامل تعهد اشتغال استان تا پایان امسال باشیم.نرخ مشارکت اقتصادی چهارمحال و بختیاری ۴۰ درصد استوی افزود: ارائه شفاف و دقیق آمارها لازم و پرهیز از ارائه آمارهای مشترک از سوی مدیران دستگاه های اجرایی ضروری است. سلیمانی دشتکی تصریح کرد: هم اکنون نرخ مشارکت اقتصادی چهارمحال و بختیاری ۴۰ درصد است.وی عنوان کرد: باید زمینه برای اعزام هیئت های تجاری به کشور های مختلف فراهم شود تا زمینه توسعه صادرات این استان فراهم شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هم اکنون بیشترین کالاهای چهارمحال و بختیاری به کشور عراق صادر می شوند.

وی عنوان کرد: باید زمینه صادرات کالاها به کشورهای مختلف جهان فراهم شود تا مشکلی در زمینه صادرات ایجاد نشود.استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: افزایش کیفیت محصولات تولیدی با بسته بندی مناسب و گرفتن استانداردهای بین المللی باید در دستور کار واحدهای تولیدی برای افزایش صادرات کالاهای خود قرار بگیرد.