هنر بسته بندی: در پی استقبال شرکت‌ها و برندهای مطرح کشور از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی اصفهان با هدف کمک به نوسازی و بهسازی خطوط تولید محصولات غذایی برای تولید صادرات محور و اجتناب از واردات کالاهای مصرفی و همچنین حمایت از تولید محصولات با کیفیت و ارتقای جایگاه صنایع غذایی کشور در منطقه، ستاد برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان با حمایت سازمان‌های مربوط و در اقدامی  ارزشمند شرایط ایده‌آلی را برای حضور مشارکت‌کنندگان خارجی در حوزه ماشین آلات و خدمات فراهم کرد.

 نمایشگاه infex 2017, ماشین‌آلات صنایع غذایی, نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی اصفهان, بسته بندی

بر این اساس، علاوه بر اعمال تخفیف برای سازندگان ماشین آلات صنایع غذایی داخلی و شرکتهای دانش بنیان، مشارکت‌کنندگان خارجی نمایشگاه از 4 شب اقامت رایگان برخوردار خواهند بود، ضمن آنکه که تولیدکنندگان خارجی ماشین آلات از 10% تخفیف ویژه برخوردار می شوند. ستاد برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان تلاش می‌کند با ایجاد شرایط اقامت رایگان شرکت‌کنندگان خارجی در طول برگزاری نمایشگاه، فرصت بهره‌مندی و آشنایی صنایع داخلی و بازدیدکنندگان علاقمند را از تکنولوژی ساخت و تجهیز خطوط تولید صنایع غذایی روز دنیا فراهم آورد.

طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه این اقدام می‌تواند حضور بیش از پیش تولیدکنندگان ماشین‌آلات صنایع غذایی را در نمایشگاه چهاردهم رقم بزند. شایان ذکر است چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی استان اصفهان از تاریخ 11 الی 14 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برگزار می‌شود و وب سایت رسمی نمایشگاه به نشانی infexiran.ir جهت کسب اطلاعات تکمیلی در دسترس فعالان صنعت غذا قرار گرفته است.