هنر بسته بندی: بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت بسته بندی استانبول (2017 Eurasia Packaging) از تاریخ ۳ تا 6 آبان 1396 در این شهر برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه بین المللی صنعت بسته بندی استانبول, eurasia packaging2017, ماشین آلات و تولیدات بسته بندی, تکنولوژی های چاپ در بسته بندی, ماشین آلات مواد غذایی و نوشیدنی,

این نمایشگاه مهم ترین و تاثیرگذارترین نمایشگاه اوراسیا در حوزه های زیر است:

•    مواد اولیه، ابزار آلات، ماشین آلات و تولیدات بسته بندی
•    بخش ویژه تکنولوژی های چاپ در بسته بندی

همزمان با دوازدهمین نمایشگاه تکنولوژی و ماشین آلات مواد غذایی و نوشیدنی  

لازم به ذکر است که در نمایشگاه سال گذشته بیش از 1100 غرفه گذار از 37 کشور و بیش از 55704  بازدید کننده حرفه ای بین المللی از 94 کشور شرکت کردند. این نمایشگاه توسط انجمن تولیدکنندگان بسته بندی  ASD،تولیدکنندگان ماشین آلات بسته بندی AMD،تولیدکنندگان لیبلE.S.D،تولیدکنندگان کارتن و مقواKASAD-OMUD  ،نشریه پلاستیک سخت SEPA ترکیه حمایت می شود. این نمایشگاه هر ساله در فضایی بالغ بر 120 هزار متر مربع و در 12 سالن برگزار می شود.با توجه به سابقه ارتباطات موفق بین کشور ترکیه و ایران این نمایشگاه فرصتی استثنایی جهت حضور در بازارهای اوراسیا و ترکیه برای صادرات محصولات و ماشین آلات ایران به شمار می آید و پلی بین ایران و اروپا است.  تمامی این آمار ها در سایت رسمی نمایشگاه ثبت گردیده است.این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاهی تویاپ ترکیه با همکاری Reed انگلیس برگزار خواهد شد.

                       جهت دریافت اطلاعات بیشتر، از این نمایشگاه با دفتر شرکت تویاپ در ایران تماس حاصل فرمایید.
تلفن تماس  :  19-88191017- 09192121399
www.eurasiapackagingfair.com

هنر بسته بندی همچون سال های گذشته، اسپانسر رسانه ای این نمایشگاه در ایران است.