هنر بسته بندی:  شرکت Multivac در نمایشگاه FRUIT LOGISTICA غرفه   داشت و آخرین محصولات خود در زمینه بسته‌بندی محصولات تازه برای افزایش ماندگاری را ارایه  کرد.

بسته‌بندی محصولات تازه, مولتی‌وک, بسته‌بندی‌های پایدار, لیبل‌زنی‌, تری‌سیلر, بسته‌های FreshSAFE, میوه بسته‌بندی شده,  شرکت Multivac

بخش دیگری که مولتی‌وک در آن به ارایه  پرداخت، بسته‌بندی‌های پایدار و لیبل‌زنی‌های جذاب برای میوه و سبزیجات و نیز اسنک‌ها و برش‌های تازه از محصولات در تمام زمینه‌ها  بودند. یکی از نمونه‌های  ارایه شده ‌تری‌سیلر G700  بود که درجات بالایی از انعطاف‌پذیری را برای کار با اشکال مختلف سینی با حداکثر راندمان داراست. بستته به نوع محصول، G700 بسته‌ها را با یا بدون MAP تولید می‌کند. در این نمایشگاه بسته‌های FreshSAFE برای محصول بلوبری نیز در معرض دید حاضرین قرار  گرفت. در این بسته، وب رویی در حین فرآیند بسته‌بندی پرفراژ می‌شود و به همین خاطر EMAP تولید خواهد شد. این بدین معناست که میوه بسته‌بندی شده برای مدت زمان بیشتری تازه خواهد ماند آن هم بدون مواد افزودنی. ماشینی از سینی‌های PLA استفاده می‌کند که از مواد خام تجدیدپذیر تولید شده‌اند. بسته با وب PLA سیل می‌شود و سپس لیبل می‌خورد.