هنر بسته بندی: دومین کنفرانس فناوری‌های بسته‌بندی‌های پلیمری 24 بهمن ماه امسال با همکاری نهادهای دولتی و خصوصی در سالن همایش هتل المپیک تهران برگزار شد.

استانداردهای ملی در صنایع بسته‌بندی, صنایع بسته‌بندی, بسته‌بندی‌های پلیمری,  بسته بندی

در این کنفرانس، پروفسور نازکدست به عنوان رییس علمی کنفرانس در خصوص لزوم تدوین و اجرای استانداردهای ملی در صنایع بسته‌بندی، مهندس علی اکبر مهرفرد، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در مورد نقش بسته‌بندی در کاهش ضایعات و حفظ کیفیت محصولات کشاورزی در فرآیند صادرات و واردات و همچنین دکتر ولی الله بنی عامری، مجری طرح توسعه گلخانه ای سخنانی ایراد کردند. علاوه براین، سخنرانانی از شرکت پلیمر پیشرفته دانا مطالبی تحت عنوان روش‌های نوین بسته‌بندی میوه و سبزی، تکنولوژی بسته‌بندی فعال، حفظ و افزایش زمان ماندگاری محصولات خشک و نیمه‌خشک بیان کردند.

مهمانان و مدیران شرکت‌های اروپایی نیز در این کنفرانس، به افزایش زمان ماندگاری به کمک تکنولوژی چندلایه، چگونگی برطرف کردن مشکلات بازیافت در اروپا، پلی آمیدها در صنعت بسته بندی، کاربرد درپوش‌های منعطف در بسته‌بندی محصولات غذایی، استفاده از فرآیند در صنایع بسته‌بندی اشاره و توضیحاتی ارایه دادند.

شایان ذکر است در حاشیه کنفرانس، جلسه پرسش و پاسخ به صورت پانل گروهی برگزار و هدایایی هم به رسم یادبود به حامیان کنفرانس و سخنرانان اهدا شد.