هنر بسته بندی: پنج سال پس از شروع برنامه Vision 2020، رشد سالانه شرکت RPC Group مطابق انتظار پیش می‌رود. فروش شرکت در سال منتهی به 31مارس 2018، در حدود 75/3میلیارد دلار بوده است در مقایسه با 75/2میلیارد دوره پیش از آن.

بازیافت‌پذیری, بسته بندی, تولیدات پلاستیکی, پلیمرهای زیست‌ تخریب‌پذیر, بسته‌بندی‌های مورد مراقبت از پوست

در پی تمرکز منفی بر روی تولیدات پلاستیکی و قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا در این زمینه، شرکت نیز تصمیم گرفته است تا خود را با آن منطبق کند. پس از تملک BPI و ESE World، RPC قادر خواهد بود تا یک چرخه بسته را با جمع‌آوری فیلم‌های کشاورزی و کالاهای استفاده شده و به‌کارگیری آن‌ها در کارخانه‌های بازیافت خودش، فیلم‌های جدید تولید کند. از طریق ESE این گروه می‌تواند در بالاترین سطح به جمع‌آوری و انبار ضایعات تفکیک شده بپردازد.

RPC Group کماکان تولید محصولاتی که رزین پلیمر را از منابع بازیافت شده به دست می‌آورند ادامه خواهد داد. سخنگوی شرکت می‌گوید در واکنش به درخواست‌های روزافزون مشتریان برای بازیافت بیشتر محصولاتشان، این شرکت برنامه RecyClass را اجرایی کرده است تا بتواند بر اندازه‌گیری و ردیابی محصولات بازیافتی نظارت بیشتری داشته باشد. علاوه بر تحقیقات برای تولید پلیمرهای زیست‌ تخریب‌پذیر، شرکت به‌کارگیری 50درصد ساقه نیشکر در بسته‌بندی‌های مورد مراقبت از پوست را آغاز کرده است.