هنر بسته‌بندی: شرکت ایران رول به منظور ساخت پارافین و پرایمر اقدامات بسیاری انجام داده و هم‌اکنون نیز در حال پیگیری است که در صورت موفقیت از واردات پارافین و پرایمر پایه آبی و واکس جلوگیری خواهد شد.

 

 

نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیر بازرگانی شرکت ایران رول ضمن بیان این خبر به هنر بسته بندی گفت: شرکت ایران رول در سال 1332 تاسیس شده است. فعالیت آن طبق اساسنامه تاسیس کارخانجات تولیدی و صنعتی و بهر برداری، برای ساخت و تبدیل انواع کاغذ و آلومینیوم برای تولید فرآورده‌های کاغذ، آلومینیوم و نوار چسب توزیع و فروش محصولات در داخل کشور، صادرات و واردات است.

علی زنجانی افزود: شرکت ایران رول نخستین تولید‌کننده لفاف‌های بسته‌بندی مواد غذایی و تا حدودی لفاف‌های مواد دارویی است به‌طوری که بیش از 90 درصد تولید لفاف کره در کشور تولید می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت در سال 1392 نسبت به تهیه طرح توجیهی و در نهایت ساخت یک سوله و ورود یک خط تولید جدید اقدام کرد که مردادماه سال‌جاری به اتمام رسید.

مدیر بازرگانی ایران رول اظهار کرد: در آبان‌ماه امسال نسبت به تهیه طرح توجیهی بابت پنج دستگاه پانچ، 15 دستگاه پاکت زن، دوک بستنی و پاکت شیر اقدام کرده که با موافقت سازمان صنایع به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی گفت: تولید و فروش هشت ماه اخیر امسال شرکت نسبت به سال قبل به علت جابجایی دستگاه‌ها به سوله جدید و همچنین نصب دستگاه‌های جدید کاهش یافته و پیش‌بینی می‌شود در چهار ماه باقی مانده سال 1395 به دو برابر تولید ماهانه در سال قبل برسیم.