هنر بسته بندی: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به پشتوانه برگزاری سیزده دوره نمایشگاه صنعت غذا و با در نظر گرفتن مزیت هایی همچون رتبه های برتر کشوری در برخی از صنایع غذایی و همچنین سهم 20 درصدی صنایع غذایی، آشامیدنی و کشاورزی از صادرات غیر نفتی کشور، ثبت نام چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی را آغاز کرد.

نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان,  بسته بندی, infex2017

برگزاری موفق دوره سیزدهم نمایشگاه که در شرایط پس از برجام با استقبال و حضور بیش از یکصد شرکت و برند برتر کشور و شرکت هایی از کشورهای کرواسی، ایتالیا و ترکیه با کیفیتی قابل قبول در سال گذشته برگزار و با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان داخلی و هیات های تجاری خارجی همراه بود، شرکت نمایشگاه های اصفهان را بر آن داشته است تا دوره چهاردهم را با توانی مضاعف آغاز و با کیفیت و کمیتی به مراتب مطلوب تر از دوره های قبل برگزار کند.

این نمایشگاه که از تاریخ 11تا14 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه های اصفهان برگزار می شود با نگاه ویژه به مراکز علمی و تحقیقاتی در حوزه صنایع غذایی، تسهیلات و شرایط خاصی را برای تولیدکنندگان ماشین آلات و شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته است.

ستاد برگزاری نمایشگاه که از ابتدای تیرماه اطلاع رسانی گسترده‌ای را درنشریات تخصصی، فضای مجازی، ابزارهای چندرسانه‌ای، روزنامه های سراسری، مجلات، سایت های خبری و همچنین انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط شروع کرده است، پیش بینی می‌کند دوره چهاردهم نمایشگاه رشد قابل توجهی را نسبت به دوره های قبل تجربه کند.

شایان ذکر است به دنبال عملکرد صحیح و اصولی ستاد برگزاری نمایشگاه برای دومین سال پیاپی اتاق های بازرگانی اصفهان، اتاق مشترک ایران و آلمان، انجمن‌های مرتبط و سایر نهادهای اقتصادی حمایت معنوی خود را از این رویداد مهم اقتصادی اعلام کرده اند.

مشارکت کنندگان و علاقمندان می‌توانند اطلاعات تکمیلی را از طریق وب سایت رسمی نمایشگاه به نشانی: www.infexiran.ir پیگیری کنند و یا از طریق ایمیلinfex2017@gmail.ir و شماره‌های    031-36650430-31 با ستاد برگزاری تماس بگیرند.