packagingart

برنامه‌های Pepsi برای حرکت به سوی بسته‌بندی‌های پایدار

هنر بسته بندی: نهضت کاهش مصرف پلاستیک‌ها در صنعت غذا و نوشیدنی به شرکت Pepsi نیز رسیده است و این شرکت اعلام کرد که از سپتامبر 2019 کاهش مصرف پلاستیک بکر تا حدود 35درصد- به‌ویژه با حذف ۲،۵ میلیون متریک تن پلاستیک بکر- را تا پایان سال 2025 خواهد داشت.

 

بسته‌بندی‌های پایدار, صنعت غذا و نوشیدنی, پلاستیک‌های بازیافت شده, ظروف پلاستیکی بسته‌بندی, ظرف آلومینیومی

 

این کاهش در بخش نوشیدنی شرکت رخ خواهد داد جایی که برندهایی همچون Lifewtr، Bubly و Aquafina قرار دارند. برای دستیابی به این هدف، پپسی برنامه دارد تا بیشتر از پلاستیک‌های بازیافت شده و مواداولیه جایگزین بسته‌بندی استفاده کند.

شرکت اعلام کرده است که از ابتدای سال 2020، بسته‌بندی Lifewtr در امریکا در بطری‌های 100درصد (rPET) توزیع خواهد شد و برند Bubly هم دیگر در ظروف پلاستیکی بسته‌بندی نمی‌شود. شرکت برنامه دارد تا با شروع سال 2020، محصول Aquafina را در بخش خدمات غذایی و به‌طور آزمایشی در خرده‌فروشی‌ها، در ظرف آلومینیومی توزیع کند.

خروج از نسخه موبایل