نماد سایت packagingart

طراحی بسته‌بندی و تجارت: پایه و اساس کار(بخش دوم)

شکل متمایز بسته‌بندی می‌تواند باعث شود که شخصیت محصول و ماهیت برند به خوبی نشان داده شود. نکاتی مهم در مورد جنبه‌های مختلف طراحی بسته‌بندی، از مراحل نخستین تا دریافت انسان در اینجا مورد بحث قرار گرفته است. بسته‌بندی ابزاری کاربردی است که بسیاری از نیازهای تجارت را مرتفع می‌کند. طراحان بسته‌بندی باید تمام چرخه زندگی بسته‌‌ای که طراحی می‌کنند را در نظر بگیرند، از جایگاه آن در میان طبقه‌بندی برند تا شرایط حمل‌ونقل کالا، محدودیت‌ها، انبار، ارایه در بازار، استفاده و کاربرد آن همگی باید در نظر گرفته شود.

{phocadownload view=file|id=341|text=دانلود متن کامل مقاله|target=b}

خروج از نسخه موبایل