نماد سایت packagingart

آیا برند «من و تو» در ایران صاحبی قدیمی‌تر دارد؟

چندی است که حضور محصولی با عنوان و لوگویی کاملا مشابه لوگوی شبکه ماهواره‌ای «من و تو» حساسیت زیادی را به همراه داشته است و باعث موضع‌گیری ضمنی این شبکه شده و این در حالی است که تاکنون اطلاع‌رسانی صحیح و دقیقی در این خصوص و نحوه حضور این برند در بازار ایران و چگونگی اخذ تاییدیه‌های رایج نشده است.

مهدی هادی‌پور، مدیرعامل شرکت کیوان کاوه با اعلام اینکه ثبت شرکت من و تو در سال ۸۳ و ثبت برند آن در سال ۸۹ با همین شکل لوگو صورت گرفته صراحتا ثبت این لوگو را پیش از آغاز به کار شبکه مذکور دانست.

وی با اعلام اینکه مراجع نظارتی ذی‌صلاح تمامی مدارک موجود را بررسی و تائید نموده‌اند افزود: این مراجع با توجه به حساسیت ایجاد شده از ما خواستند تا عرضه محصول با برند «من و تو» را متوقف کنیم اما با توجه به اینکه در حال حاضر پنج میلیون قطعه از لیبل برند مذکور که طلاکوب است و هزینه تولید هر قطعه آن حدود ۱۰۰ تومان است، از آنان خواستیم تا مبلغ مذکور را پرداخت کند تا ما نیز به معدوم نمودن لیبل‌های مذکور بپردازیم.

هادی‌پور تنظیم شکایت از شبکه مذکور را مستلزم صرف زمان و انرژی زیاد دانست را افزود: ما دقیقا نمی‌دانیم که زمان تاسیس این شبکه در چه تاریخی است و در این خصوص ماخذی نداریم. وی اعلام آمادگی نمود که کلیه مدارک موجود را جهت تنویر افکار عمومی در اختیار مخاطبان قرار دهد.

مدیرعامل شرکت کیوان کاوه افزود: این شرکت در سال ۱۳۵۲ تاسیس شده و در تبریز و اصفهان دارای کارخانه است و برندهای خود را با عناوین پگاه اصفهان در سال ۱۳۵۳، ونک در سال ۱۳۶۸ و من و تو در سال ۱۳۸۳ نسبت نموده است.

لازم به ذکر است محصولات آبلیمو و رب گوجه فرنگی «من و تو» هم اکنون در بازار کشور موجود بوده و دارای کلیه مدارک و پروانه‌های ساخت و بهداشتی معتبر است.

 

خروج از نسخه موبایل