نماد سایت packagingart

اهداف و شاخص‌های مهم در فرآیند بسته‌بندی خرما

خرما در سطح بین‌المللی، یک محصول راهبردی برای بسیاری از کشورهای اصلی تولید‌کننده این محصول است. با بررسی‌های به عمل آمده از طریق فائو، این کشورها رقابت بسیار فشرده و سختی را با یکدیگر برای حضور بیشتر در بازارهای جهانی دارند. در این کشورها مهم‌ترین محور این رقابت‌ها، بهره مندی از فناوری فرآوری و بسته‌بندی خرماست. امروزه هنر بسته‌بندی به‌عنوان یک صنعت تاثیرگذار دیده می‌شود و در اکثر کشورهای دنیا به‌خصوص کشورهای صنعتی، توجه خاصی به این صنعت می‌شود. هدف اصلی در بسته‌بندی خرما این است که در فاصله زمانی انبارداری، حمل‌ونقل و توزیع تا رسیدن به دست مصرف‌کننده، مشخصات مهم خرما حفظ شده و از صدمات و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

{phocadownload view=file|id=140|text=دانلود متن کامل مقاله|target=b}

خروج از نسخه موبایل