packagingart

پیش‌بینی بازار بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر تا سال ۲۰۲۶

هنر بسته بندی / بین الملل: بازار بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر با نرخ رشد مرکب سالانه ۴.۲٪ ، به ارزش ۷۹.۱ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۶ خواهد رسید. گزارش «بازار بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر براساس نوع بسته‌بندی (پاکت‌ها، فیلم‌های چاپ شده، شرینک اسلیوها و لفاف‌ها)، فناوری چاپ (چاپ روتوگراور، چاپ فلکسوگرافی، چاپ دیجیتال)، نوع تزیین (کویل گرم، کویل سرد)، کاربرد و منطقه – پیش‌بینی جهانی تا سال ۲۰۲۶» اندازه بازار جهانی بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر از ۶۴.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به ۷۹.۱ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۶ با نرخ رشد مرکب سالانه ۴.۲ درصد از ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ خواهد شد.

بازار پیش‌بینی شده است که به دلیل وزن کمتر، هزینه کمتر و استفاده کمتر از مواد در مقایسه با سایر اشکال بسته‌بندی، رشد کند. رشد بازار بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر به‌دلیل کارایی بالا و مقرون به صرفه بودن آن است. بسته‌بندی انعطاف‌پذیر به‌ویژه در صنایعی که به بسته‌بندی‌های چندمنظوره نیاز دارند، مانند غذا و نوشیدنی، مراقبت شخصی، مراقبت خانگی و بهداشت، بسیار پرکاربرد است.

برخی از بازیگران برجسته:

* Amcor Limited (Australia)

* Mondi Group (UK)

* Sonoco Products Company (US)

* Sealed Air Corporation (US)

* Huhtamaki OYJ (Finland)

* Sappi Global (South Africa)

* DS Smith (UK)

* Coveris Holding SA (UK)

* Sabert (US)

* Wihuri (Finland)

موتور محرک: مقرون به صرفه بودن و افزایش عمر مفید محصول

بسته‌بندی انعطاف‌پذیر به منابع و انرژی کمتری برای بسته‌بندی نیاز دارد، بنابراین بسته‌های انعطاف‌پذیر با هزینه کم در دسترس هستند و  ۳۵درصد فضای کمتری روی قفسه‌های خرده‌فروشی اشغال می‌کنند و نسبت به سایر اشکال بسته‌بندی مقرون به صرفه هستند. بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر از منابع طبیعی کمتر استفاده می‌کند. همچنین انرژی و گازهای گلخانه‌ای کمتری در تولید مصرف می‌کند. بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر ضایعات محصول را کاهش می‌دهد و عمر مفید محصول را افزایش می‌دهد؛ به‌عنوان مثال، قارچ‌ها، سیب‌زمینی‌ها و پیازهایی که در بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر بسته‌بندی شده‌اند، به خاطر جذب رطوبت اضافی و خشک نگه داشتن آن‌ها، با سرعت کمتری رسیده می‌شوند. بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر می‌تواند با کمترین ماده اولیه ممکن انجام شود و در عین حال هزینه‌های انبارداری و حمل‌ونقل محصول را کاهش داده و محافظت از محصول را حفظ یا بهبود می‌بخشد.

فرصت: فرصت‌های برندینگ با هدف افزایش تقاضا برای بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر

بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر امکان گرافیک با کیفیت بالا و تاثیرگذار را فراهم می‌کند تا یک برند بتواند برندینگ ۳۶۰ درجه را انجام دهد، به جای اینکه محدود به اندازه لیبل باشد. با بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر، یک تولیدکننده می‌تواند تمام اطلاعات مورد نیاز قانونی را به دست آورد و فضای زیادی برای ویژگی‌ها و مزایای محصول همراه با گرافیک جذاب داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود پاکت‌ها تا سال ۲۰۲۶، از نظر ارزش، بازار بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر را تحت سلطه قرار دهند. استفاده فزاینده از پاکت‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری، سبکی و سهولت در حمل‌ونقل است. تقاضای رو به افزایش برای پاکت‌ها از صنایع بسته‌بندی مواد غذایی و تجارت الکترونیکی وجود دارد.

پیش‌بینی می‌شود منطقه APAC در طول دوره تعیین شده بیشترین سهم را در بازار بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر داشته باشد.

منطقه APAC پیش‌بینی می‌شود که از نظر ارزش و حجم، از ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ بازار بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر را رهبری کند. رشد جمعیت و شهرنشینی سریع از جمله عوامل کلیدی در گسترش صنعت در این منطقه در طول دوره پیش‌بینی هستند. رشد صنعت غذا و نوشیدنی در چندین کشور APAC، تقاضا برای بسته‌بندی کاغذی انعطاف‌پذیر را در این منطقه تقویت می‌کند.

خروج از نسخه موبایل