packagingart

نسل‌های مختلف استرالیایی‌ها چه اولویت‌هایی برای خرید دارند

هنر بسته بندی / بین الملل: در یک تحول فرهنگی، جوانان استرالیایی به طور فزاینده‌ای نقش «مصرف‌کننده هویتی» را برعهده می‌گیرند و از انتخاب‌های خرید خود برای بیان ارزش‌ها و هویت شخصی استفاده می‌کنند. این تغییر در رفتار مصرف‌کننده بر اهمیت رو به رشد ارزش‌ها در تصمیم‌گیری‌های خرید تاکید می‌کند.

تاثیر خرید هویت

نسل‌های جوان، به ویژه نسل Y و نسل Z، در خط مقدم استفاده از تصمیمات خرید خود برای انتقال آنچه در زندگی برایشان ارزش قایل هستند، واقع شده‌اند. تقریبا از هر چهار نفر نسل Y (72درصد) و Z (68درصد) سه نفر از مصرف‌کنندگان، خریدهایشان را بیانگر هویت و ارزش‌های خود می‌دانند. در مقابل، نسل‌های قدیمی‌تر به میزان کمتری این  عمل را انجام می‌دهند به‌طوری که 52 درصد از نسل X و 46 درصد از نسل زادوولدی‌ها در خریدهای خود ارزش‌های شخصی را در نظر می‌گیرند. این تحول در رفتار مصرف‌کننده پویایی در حال تغییر نحوه رویکرد نسل‌های جوان به مصرف را برجسته می‌کند. خریدهای آن‌ها بازتاب مستقیم ارزش‌هایشان است و به آن‌ها امکان می‌دهد از طریق محصولاتی که انتخاب می‌کنند درباره هویت خود اظهارنظر کنند.

علاقمند به سرمایه‌گذاری در ارزش‌ها

در حالی که تمایل زیادی در بین مصرف‌کنندگان جوان وجود دارد که خریدهای خود را با ارزش‌های خود هماهنگ کنند، مهم است توجه داشته باشیم که محصولات دارای مسوولیت اجتماعی اغلب قیمت بالاتری دارند.

نسل Y که اکنون وارد سال‌های درآمدی کلیدی خود شده است به عنوان گروهی ظاهر می‌شود که مایل‌ترین و از نظر مالی توانایی بیشتری برای هزینه کردن بیشتر روی محصولات اخلاقی مناسب دارد با نرخ تمایل 61 درصدی . نسل Z هم با 58درصد و X با 44 درصد در پی آن هستند. در رده آخر نسل زاد و ولدی‌ها با 38درصد، تمایل کمتری برای پرداخت اضافی در محصولات اخلاقی قرار گرفته‌اند.

خروج از نسخه موبایل