هنر بسته بندی: هیچ چیز بدتر از این نیست که به اندازه یک قلپ شربت هنوز پس از میل کردن میلکشیک در ته لیوان باقی مانده باشد. این مشکلی اساسی بود که Mcdonald’s سعی در حل کردن آن داشت.
در این رستورانهای زنجیرهای، تیمی از مهندسین رباتیک و فضایی استخدام شدند تا مصرف بهینه میلکشیک را تضمین و مشکل را حل کنند. نی به شکل J طراحی شد تا بتواند لایههای مختلف میلکشیک را در یک جرعه نوشید. مشکل اصلی که توسط تیم Mcdonald’s با آن مواجه بود با نوع جدیدی شیک بود که از نیمی شکلات و نیمی نعناع تشکیل شده بود و مصرفکننده باید میتوانست که هر دو طعم را همزمان در یک جرعه بنوشد قبل از اینکه کل محتویات در همدیگر ذوب و قاطی شوند. نیها در یک جعبه مشکی عرضه شدند.
Mcdonald’s از دو شرکت مهندسی با نامهای JACE و NK Labs کمک گرفت. این تیم حدود 100نی را آزمایش کرد. درنهایت این پروژه به سرانجام رسید تا نی با فضاهای جانبی طراحی شود تا همزمان بتوان از لایههای بالایی و پایینی شیک از هر دو بخش نعناع و شکلات بهطور مساوی در یک جرعه نوشید.