packagingart

شرکت Amazon پلاستیک را به کلی در یکی از واحدهایش حذف کرد

هنر بسته بندی / بین الملل: شرکت Amazon ماشین‌آلات خودکار خود در اوهایو امریکا را برای داشتن بسته‌بندی‌های پایه کاغذی در تجارت الکترونیک خود تعویض کرده است.

به گفته شرکت، این تغییر جهت نیاز به فیلم‌ها و تویی‌های پلاستیکی را بدون اینکه از وزن، دوام و اندازه کاسته شود، از بین برده است. آمازون می‌گوید که مهندسین برای تحقیق و توسعه این پروژه، سال‌ها تلاش کرده‌اند. این تبدیل براساس بازسازی ماشین‌ها، بهبود فناوری طراحی بسته به اندازه دقیق محصول و حرکت از ضربه‌گیرهای پلاستیکی به پرکن‌های کاغذی امکان‌پذیر شده است.

Pat Lindner معاون بخش مکاترونیک و بسته‌بندی‌های پایدار در آمازون چنین می‌گوید: این تازه آغاز راه است، همان‌طور که ما همچنان به کشف راه‌های بیشتری برای حذف و کاهش بسته‌بندی‌های پلاستیکی برای مشتریان خود ادامه می‌دهیم. آمازون به‌طور تاریخی و در صورت نیاز از بالشتک‌های حاوی پلاستیک برای ضربه‌گیر کردن و ایمنی بسته‌‌ها استفاده می‌کند اما این بالشت‌ها تبدیل به دردسری برای خریداران برای بازیافتشان شده‌اند.

ماشین‌آلات جدید وزن بسته‌ها را تا 90درصد کاهش داده‌اند. آمازون می‌گوید با به‌کارگیری ضربه‌گیر و پرکن‌های کاغذی که از مواد کاملا بازیافتی تولید شده‌اند، مشتریان به راحتی می‌توانند آنها را در جریان بازیافت کنار خیابانی قراردهند. به گفته شرکت این نوع از بسته‌بندی‌ها تا 90 درصد از جعبه‌های کروگیتی سخت سبک‌تر هستند. ماشین‌ها هم به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بسته‌ای دقیقا به اندازه محصول طراحی کنند که نیاز به ضربه‌گیر به حداقل کاهش پیدا کند. سیستم سیل گرمایی پس از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود موارد به طور ایمن سر جای خود قرار گرفته‌اند. این کار فضای خالی را پر می‌کند و از ضایعات جلوگیری می‌کند. آمازون همچنین کاغذی تولید کرده که کش می‌آید، در برابر رطوبت مقاومت بیشتری دارد و می‌توان آن را سیل حرارتی کرد. از سال 2015 که آمازون وزن بسته‌بندی در هر حمل را 41 درصد کاهش داده، چیزی در حدود 2.1 میلیون تن بسته‌بندی در سال صرفه‌جویی شده است.

خروج از نسخه موبایل