packagingart

داده‌های شگفت‌آور آمازون از اولویت‌های بسته‌بندی خریداران آنلاین

 هنر بسته بندی: خریداران آنلاین به طرز شگفت‌انگیزی اولویت‌های بسته‌بندی خاص خود را دارند و این برخلاف جهتی است که آمازون برای خود انتخاب کرده ا ست.

Amazon به تازگی بر روی هوش مصنوعی با هدف اینکه بتوان از این طریق نوع بسته‌بندی را انتخاب کرد- پاکت یا جعبه- سرمایه‌گذاری سنگینی کرده است. این اتفاق برای مشتریان خاص افتاده است. جایگزینی‌ جعبه‌های بزرگ و حجمی با پاکت در صورت امکان، به این غول فروش آنلاین کمک کرده تا وزن بسته‌های ارسالی به خارج از کشور را از سال 2005 به حدود یک‌سوم کاهش دهد و 915 هزار تن مصرف ماده  اولیه بسته‌بندی را بکاهد. این میزان ماده اولیه معادل 1.6 میلیارد جعبه حمل‌ونقلی است.

اما به نظر می رسد که درصد بالایی از خریداران آنلاین، از جعبه های قبلی راضی هستند آن هم مطابق با اطلاعاتی که در اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید.

خروج از نسخه موبایل