packagingart

بسته‌بندی تابستانی Pepsi با همکاری Apple Music

هنر بسته بندی: بسته‌بندی تولید محدود Pepsi دارای کد QR است که به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهد تا به مدت سه ماه موزیک رایگان را از Press Play On Summer دریافت کنند.

پپسی در کمپین با این بطری‌های تولید محدود مشارکت کرده است. کد QR بر روی بطری‌های 20 اونسی پپسی خورده است تا از Apple Music به‌طور رایگان استفاده کنند. این فروش ویژه شامل دسترسی به حدود 100 میلیون آهنگ از آرشیو است که با مشارکت Bad Bunny هنرمند Apple Music در سال 2022 انجام شده است.

او می‌گوید: تابستان فصلی از سال است که همه ما برای آن مشتاق هستیم. آنچه که در هوای گرم کنار ساحل می‌چسبد موزیک خوب به همراه نوشیدنی خنک است. همچنین خریدار ممکن است جایزه 100 هزار دلاری را نیز ببرد.

خروج از نسخه موبایل